På generalforsamlingen blev der udtrykt ønske om, at frivillige kunne klare rengøringen, på toiletter og bad.
Det vil jo være fantastisk hvis det kan lade sig gøre.
Nedenfor er aftalen med forpagteren, og det er minimum det der skal gøres.
“Toiletter og baderum skal altid fremstå rene og pæne, og altid fyldt op med sæbe og toiletpapir.
- Fra 1. december til 1. marts, rengøres en gang månedlig, dog altid ved arrangementer i klubhuset.
- Fra 1. marts til 1. april, og fra 15. september til 1. december, rengøres mindst 1 gang ugentlig.
- Fra 1. april til 1. juli, og fra 15. august til 15. september rengøres daglig.
Fra 1. juli til 15. august rengøres 2 gange daglig, eller flere gange alt efter behov.”
De der vil deltage, giver mig besked om hvilke dage og uger, de kan tage, så vil jeg få lavet en vagtplan.
mail: slaabrok@post8.tele.dk
tlf.: 51 37 14 44